Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier heb ik ook van gehoord en ben nieuwsgierig wat dit nou precies is, de term ''super k'' kwam ook voorbij. Dit scheen een sterkere beter ketamine te zijn? Gegroet Langpappie"
"Methoxetamine Thx voor de informatie het was inderdaad methoxetamine! Gister samen met Danktank methoxetamine geprobeerd. We hebben nog nooit keta gedaan en konden op het moment alleen methoxetamine krijgen. Hier genoegen mee nemend hebben we er een gram van gehaald. In de avond hebben we eerst een klein lijntje gelegd. Na een uur zaten we op 2 kleine lijntjes en begonnen we wat te voelen. Een best mellow gevoel in onze benen en armen en alles werd wat trager. Zelf begon ik een beetje weg te zakken in de bank. Uiteindelijk ging ik de muziek anders ervaren en bewoog mee met de muziek maar niet op het ritme. Met mijn armen zwaaide ik door de lucht en voor mijn gevoel sloot het perfect aan op het nummer. Het was nog niet heel intens dus hebben we gedurende de nacht steeds wat bijgepakt om het op te bouwen. Halverwege de nacht zijn we een wandeling gaan maken. We voelden ons zeer op ons gemak ondanks dat we een nachtelijke wandeling door de polder aan het maken waren. Het lopen ging bij mij wat moeizaam en ongecontroleerd. Tijdens deze wandeling waren we erg wazig en schenen met de zaklamp over een akker heen en dat was op dat moment een wonderbaarlijk tafereel. Het was een avontuurlijke tocht. Terug thuis aangekomen hebben we weer wat gepakt en toen begon het voor mij echt erg wazig te worden. Mijn ogen draaiden weg en bleven hangen op een bepaald punt. Persoonlijk vond ik het zeer prettig om in die waas te blijven hangen. Voor m'n maat Danktank zag het er vreemd uit en vroeg of het goed ging. Ik zei dat het prima ging en hij was tevreden. Vervolgens werd Danktank ook wat waziger. Hij had er niet bij geblowd en ik heb een paar jointjes gerookt, zou dit verschil gemaakt kunnen hebben? Tijdens het lopen was de coördinatie aardig verstoord. Op het einde waren we allebei erg verdoofd en voelden onze ledematen niet echt meer. Mijn lichaam voelde aan als een steen waar een heerlijk mellow gevoel doorheen vloeit. We konden ons nergens op concentreren en luisterden muziek. Ook had ik geen behoefte om m'n lichaam te bewegen want ik lag heerlijk. Danktank dacht hier precies hetzelfde over en het was prettig om diezelfde mindstate naar de muziek te luisteren. Uiteindelijk zijn we vroeg in de ochtend gaan slapen en werden vrij fris wakker. Over de gehele avond hebben we redelijk wat genomen voor ons gevoel maar omdat het geleidelijk opbouwde tot het eind hebben we er echt van kunnen genieten. Het was een zeer prettige en unieke ervaring, vond het moeilijk uit te leggen Schip ahoy"