Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Al meerdere keren flink versneden zooi gehad. Vaste leverancier helaas niet te bereiken. Nu las ik op internet dat via het web vaak betere verkocht wordt dan op straat. Heb al vele gevonden op het darkweb maar heeft daar iemand goede ervaring mee? Hangt ook van de persoon af natuurlijk maar ben benieuwd of er mensen zijn die het zo bestellen."
"Gaat ook meer om de contacten die je daar legt. Staat echt niet zo maar ik mol iemand voor x aantal Bitcoins. Doe je daar grote zaken kom je met de grote mannen in aanraking en zo kun je best wel wat contacten leggen die voor bvb moord inzetbaar zijn. Waar geld is is een weg al is die weg niet altijd mooi strak geasfalteerd"
"Hey Nee dat snap ik voor 100% maar vroeg me af of er mensen er goede ervaring mee hebben of hebben gehad. Kan ook niks krijgen na betaling haha. Hangt van de persoon af waar je contact mee hebt. Lees alleen maar dat het steeds vaker vanuit de luie stoel besteld wordt zeg maar. Vroeg me af of het ook zo makkelijk zou zijn. Hier is het al in 5 handen geweest en willen allemaal een extratje verdienen. Laatste keer laten testen hier in eindhoven en was nog geen 40%. Helaas. Maar wat is het andere dan hè. En maar zeggen 75% haha."
"Daar ben ik ook bang voor idd. Zullen echt niet allemaal te vertrouwen zijn nee. Blijft een gok natuurlijk dus ga gewoon op zoek naar betere. Laatst al bij iemand gehaald waar het nog bij ging.maar nog niet wat het geweest is Niet laten testen maar zeker beter dan de laatste keren."
"Feedback is idd bij de meeste goed. Maar waar voor die is da weet niemand idd. Speed en cafeïne apart is een groot verschil. Maar idd samen gemengd wordt het iets lastiger herkennen. Zeker als je alleen rotzooi gewend bent. Ga gewoon op zoek naar iemand anders. Heb al 3 personen gehad met zooi. Helaas mn vaste kennis niet meer gezien Denk op vakantie of zo Niemand krijgt nog contact hier. Laat het internet idee lekker achterwegen. Gr"
"Stelt niks voor ben zelf een leek kwa computers maar dat lukt me nog wel. Google helpt je wel op weg."
"Is ook iets waar je eigenlijk niks aan hebt hoor. Voor anonimiteit is het super voor de rest staat er alleen maar illegale dingen op. Waar de meeste mensen geen weet van hebben. Die ranzige pedofielen.dealers. huurmoordenaars. Terroristen en nog veel meer gaajes is er te vinden."
"Darkweb wordt ook wel door bijvoorbeeld journalisten gebruikt in landen waar persvrijheid niet bestaat. Is dus niet alleen maar duister wat er daar plaats vind. Dat bedoel ik met anonimiteit idd. Landen waar vrijheid op het web beperkt zijn enz. In Sommige landen is Facebook al strafbaar. Durf het zelf niet meer aan om zo te bestellen aangezien er zo in gedoken wordt door de politie. Al zullen ze bij kleine aankoop niks kunnen maken lijkt mij. Al regelmatig aangehouden met drugs op zak maar nooit geen problemen gehad er mee. Al is dat tegenwoordig wat lastiger. Vroeger zeiden ze gewoon kijk uit met rijden hè of blijf maar een paar uur staan waar we stonden. Lieten me gewoon chillen en de 5 schijven mocht ik gewoon houden.(lagen in zicht) stom natuurlijk haha"
"Gaat vast goed komen. Ken er genoeg ondertussen maar ben te verwent geweest denk ik haha. En stukje rijden mag de pret niet drukken toch."
"Fijne pizzeria heb je dan haha. Hebben we hier niet....."