Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik moet even mijn ei kwijt en ik hoop dat ik hier op het goede adres ben. Ik heb een jaar een relatie met mijn vriend. Hij is 28 en bijna 10 jaar verslaafd geweest aan coke (basen). Toen we elkaar ontmoetten was hij bijna een jaar clean. In het jaar dat we nu samen zijn heeft hij 1 keer een terugval gehad wat een week of 8 duurde. Mijn familie verklaard me voor gek dat ik bij hem blijf, in hun ogen heeft deze relatie geen kans. Ik heb er altijd in geloofd, maar op de één of andere manier ben ik nu gaan twijfelen. Zijn er hier mensen die verslaafd zijn geweest aan coke? Zouden die me iets meer kunnen vertellen hierover? Hoe lang verslaafd geweest, hoe lang gestopt? Als ik mijn familie moet geloven zijn er maar weinig mensen die na zo'n lang gebruik een clean leven kunnen leiden. Terwijl ik toch echt die hoop heb en in hem geloof...."
"TimKGB zei: Nee maar wat ik je wel kan vertellen is dat er geen ex-verslaafden zijn maar ex-gebruikers... de drang naar coke zal er altijd op een gegeven moment zijn... (in de kroeg of als je t effe moeilijk hebt ofzo..) Klik om te vergroten... Ja, dat weet ik, daar heb ik het met hem ook over gehad. En volgens hem is die drang er niet meer zo erg als toen. Ik vraag me alleen af of er mensen zijn die zolang (voor zijn leeftijd) verslaafd zijn geweest en niet meer gebruiken. Als ik de mensen in mijn omgeving moet geloven ben ik te idealistisch en heb ik teveel hoop."