Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom.. ik gebruik dagelijks ghb door ghb is alles goed je hebt er nooit een kut dag tussen zitten je bent altijd vrolijk, het intresseert je niet wat andere van je vinden.. Ghb is gewoon zo kut omdat het altijd maar leuk blijft sommige mense zeggen je word het vanzelf wel beu maar ik vraag mezelf nog steeds af wanneer krijg ik dat dan. Met ghb maak je dingen mee die een nuchter persoon echt nooit van zijn leven zal meemaken."