Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor jullie reacties b.t.w."
"Hallo, Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen wat betreft de day after GHB. Wie is er fit? wie is er brak? Wie slaapt er lekker, of juist niet? Wie wil dit met me delen? Ikzelf heb de ervaring dat ik niet onwijs brak ben, zoals ook veel vermeld staat in allelei info. Alleen door het late naar bed gaan en de nodige jointjes kan ik me soms wat duf voelen. Mijn vriend voelt zich juist lekker fit de volgende dag. Let me know....."
"Ik zag ooit de tip niet te zwaar te eten voordat je GHB neemt. Dit om misselijkheid en braken te voorkomen. Toen werd me duidelijk waarom ik een paar keer over mn nek ging. Nu let ik erop, ik wacht ook twee uur na de maaltijd met G nemen. Niet meer ziek en misselijk dus..... Boektip: "GHB, tussen extase en narcose" ISBN: 9789051706222 Met veel ervaringen, tips en onderzoeksresultaten. Te verkrijgen bij o.a. bol.com[/quote]"