Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, dit is mijn eerste post. Ik ben van plan morgenavond truffels te gebruiken, ik wil dit doen om vervolgens boven te blijven. (Ik woon nog thuis) Ik heb twee keer eerder met vrienden getrippt op truffels maar beiden waren relatief rustig en in de natuur. De voorgaande keren heb ik Dragoms Dynamite en High Hawaiians gebruikt maar deze keer heb ik eens van Mush Magic meegenomen en daarvan de Utopia. De DD had ik niet al te veel effect maar 24gr HH was leuk met diepe gedachte en visuals. Nu zoek ik een wat andere ervaring en wou daar een paar tips voor. Vorige keren had ik steeds het gevoel alsof ik me vastklampte aan de realiteit om zo maar te zeggen, ik weet niet of dit was omdat ik met vrienden was of niet. Maar ik zou deze keer graag me helemaal overgeven aan de truffels. Hebben jullie daar een manier voor wat het zo makkelijk mogelijk maakt? Ik zoek deze keer niet per se een egodeath maar zou er niet op tegen zijn. En hebben jullie nog andere algemene tips over trippen bij mensen die je niet echt hoeven te zien? Ik hoor het graag en als het leuk is post ik een mooi trip report"
"Hey @Eik sorry voor late reactie. Was door het trippen vergeten dat ik hier nog op zou antwoorden. Ik heb uiteindelijk getript, de reden dat ik ondanks dat er anderen waren het toch gedaan heb is 1 ze sliepen en 2 de voorgaande keren had ik goede controle over waar ik heen ging en wat ik deed. Deed nu een kleinere dosis en lichtere truffels dus had daar vertrouwen in. Voor de rest, ben redelijk jong ja (1 maar ik zie het niet als een stoer of leuk iets. Hoewel het leuk is gebruik ik het voornamelijk om mezelf te veranderen en heb met de drie keer dat ik nu getrippt heb mezelf flink veranderd. Het loslaten ging beter tijdens de come-up maar gelijk na de top was ik er helemaal weer bij (ga ik over mezelf nadenken en anderen enzo) Als er interesse in is kan ik ook een volledig tripreport schrijven<"