"Frisian User zei:
5gr droog is veel, 2/3 gr droog is een smartshop portie (en dat kan vaak sterker uitvallen dan verwacht zeker als je erbij blowt)
hoe was de setting ?
zat je goed in je vel ?
Klik om te vergroten...
De setting had zeker beter mogen zijn, en die dag voelde ik me idd ook niet helemaal top.
Maar goed, ik ben iemand die 'bad-trips' met open armen ontvangt, daar leer je toch vaak het meeste van i.m.h.o. Ik ben trouwens pas nadat ik van de plee kwam gaan blowen, en kwam toen gelukkig in een heerlijk roesje terecht, en had rustig kunnen nadenken over wat ik geleerd had.
Ik zou julie graag vertellen hoe de trip was, en wat ik allemaal heb meegemaakt, maar het is lastig uit te leggen, aangezien het meeste mij eigelijk ook al weer ontglipt is.
Zal toch een poging wagen:
Ik voelde enkele minuten nadat ik de paddo's had gegeten al dat dit een sterke trip zou worden, en dat ik me er mischien wat beter had moeten voorbereiden. Besloten dat ik me toch maar moest overgeven, en na 10 minuten begonnen de eerste visuals al. Het begon met ogen op de muren, en soms ontrafelde zich er een stukje gezicht omheen, soms leek deze op Marilyn Monroe, en soms op een egyptische vrouw. Al snel begonnen er egyptische vrouwen rond de zweven door de kamer, en toen er eenmaal GOA opstond werd dit veel heftiger, de vrouwen probeerden me... aan te raken, of mischien wel iets te geven..., toen begon ik te merken dat ik toch wel erg misselijk werd, en ben toen even naar de wc gegaan. Vervolgens zijn we nog even naar buiten gegaan voor wat blowerij. Ik heb alleen vanaf het moment dat we de deur uit zijn gelopen niet meer opgehouden met braken. Na een minuutje of 5 waren we alweer terug.
Sindsdien heb ik me teruggetrokken op het toilet. Eerst een poosje gestaan totdat dit niet meer wou, en toen ben ik om de pot heen gaan liggen. Alhoewel de goa niet meer opstond, kon ik van alle kanten nog heel duidelijk psychedelische muziek horen, dit was niet prettig.
Al snel viel de grens tussen 'realiteit' en de 'physchedelische wereld' weg. Ik bevond me in een fel-roze wereld, van ronddraaiende pakjes cigaretten (leek malboro, maar kon de tekst niet lezen... aangezien deze steeds veranderde). Dit was prachtig geweest als ik me niet zo hondsberoerd voelde. Me gedachte begon op hol te slaan, en ik kon het niet stoppen. Opeens verschenen de egyptische vrouwen weer, en dit maal waren er ook mannen tussen. Ze probeerde me weer aan te raken, en praatten door elkaar heen. Kortom, dolle chaos in mijn hoofd.
En het werd steeds gekker, er was geen verschil tussen of ik mijn ogen open had of dicht. De hele realiteit was weggevallen. Ondertussen was ik echter nog wel flink aan het braken, en dit deed flink pijn aangezien ik zeker al een halfuur bij het gal was aangekomen. Op een gegeven moment realiseerde ik weer dat ik op het toilet zat inmiddels, met mijn broek naar beneden en met mijn hoofd in het wasbakje, toen ik naar mijn benen en handen keek zag ik dat mijn rechter hand, arm en been helemaal wit was met zelfs wat zwarte vlekken, en helemaal opgezwollen. Het voelde alsof je been slaapt, alleen was nu de pijn nu zo ondragelijk dat ik dacht dat ik krankzinnig zou worden. Dit heeft zeker een uur tot anderhalf aangehouden. Ik dacht dat ik mijn arm en been kwijt zou raken, en mischien wel dood zou gaan. En toen realiseerde ik me: "Het is nou eenmaal zo", het zegt nu niet zoveel, maar toen was dat een hele openbaring. Het maakte me niet uit dat ik pijn had, of mijn been kwijt zou raken want... het was nou eenmaal zo. Toen ik me dit realiseerde kreeg ik weer een beetje grip op de realiteit. Heb toen nog een poosje op de plee gezeten, en uiteindelijk ben ik er toch maar afgekomen.
Mijn vriend lag inmiddels op de grond, in twee jassen, met in beide handen een pak melk op de grond te 'krullen' en te kreunen en wartaal uit te slaan. Zijn kamer was een zootje, en de grond was helemaal nat en daar lag hij dus in. Ik heb toch maar besloten om hem daar te laten liggen, en er zelf maar uit te komen en hem verder niet in de weg te zitten. Dus ik ben een beetje gaan blowen en rustig bijgekomen van wat ik had meegemaakt. Met mijn vriend is alles ook nog helemaal goed gekomen, hij had een top trip!
...Ik weet zeker dat er nog zoveel meer is gebeurd maar ik ben het helemaal kwijt! Sorry!
Sorry voor de fouten in het verhaal. Had net mijn slaap-joint op voordat ik aan het verhaal begon."
In: Hele trip lang braken en verlamde ledematen...
1-1-2024