Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb afgelopen weekend voor het laatst pep gesnoven... Wil stoppen, maar zou wat tips willen die ik kan gebruiken tijdens het afkicke... Ook vraag ik me af hoe ik het snelste de speed die nog in me lichaam zit kan afbreken... En wat kan ik doen tegen de depressie`s , en het feit dat ik me zo overdreven kl*te voel... Nouja ik hoop dat iemand mij wat antwoorden, tips, hulp of weet ik veel wat voor iets bruikbaars kan geven... Gr kobar"