Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Druifje87 en Notherlightbe jullie hebben volgens mij geen hersenschade maar gewoon een 'brainzapp' Ik heb zelf ADD. daarvoor heb ik lange tijd methylfandinaat geslikt (dag in dag uit). de synapsen raken gewend aan de stof. als je daar in 1 keer mee stopt kun je zogenaamd brainzapps krijgen. kortstondig uitval van je zintuigen, gepaard met harde bromtonen en visuele bliksemschichtjes. soms ene fractie van een seconden, soms een paar seconden lang. je hersenen schrikken als het ware, omdat ze plots die stof niet meer krijgen waar ze aan gewend zijn. Van mijn zielenknijper weet ik dat dit voor andere drugs zoals concaine, mdma net zo werkt. wees gerust, dit is een ontwenningsverschijnsel waar je binnen 1 of 2 weken vanaf zou moeten zijn. maar ik zou iig wel rustig aan doen."
"het wil niet zeggen dat je daar automatisch last van zou moeten hebben, geen mens is hetzelfde. maar het kan voorkomen dat als je jaar in jaar uit elk weekend xtc geslikt hebt, en je stopt in eens een tijdje (paar weken) dan zou je daar last van kunnen krijgen. maar wees blij dat je het niet hebt.. tis niet echt prettig"