Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Altijd als ik iets lees of hoor van mdma gebruik krijg ik altijd een soort van flashback naar het gevoel. Heerlijk! En als ik een pil op heb laat ik mijn cigaretten meestal thuis, mis het dan niet omdat ik me zo ongelofelijk goed voel, en als je een jointje wil draaien dan kom je wel aan tabak. Als ik het wel mee neem, dan ben ik meestal aan het einde van mijn 2de pakje als de avond voorbij is Eerste keer dat ik aan de X zat kreeg ik aan het einde ook iets van hallucinaties. Het begon toen ik rustig mijn weg naar huis maakte, opeens zag ik midden op het stuur van mijn fiets een hand met een oog er in. Ik een keer 'het er af schudden' met mijn hoofd en het was weg. Toen, eenmaal thuisgekomen, ik in mijn bed nog een laatste hashje ging draaien kwam het een soort van terug. Ik heb zo'n gekke muur met van die korrels er in, en in het patroon zag ik weer die hand. Of nouja, in het feitelijke patroon niet, maar in een patroon wat ik er overheen zag wel. Lekker vaag allemaal, maar dat is het enige wat mij bijgebleven is van die hele avond. Wel een van de beste avonden uit mijn leven, voelt het. Het bizar veel genieten van de muziek, de mensen, de drank en alles binnen, om vervolgens urenlang buiten rond te spoken is ook zo herkenbaar. Op een of andere manier voelt het jammer dat je dan niet binnen bent, immers 'that's where the magic happens' (alles is wat meer in leven) en het daar wat warmer is, maar maakt niet uit wat je doet je beland toch weer buiten. Heh, moet snel weer eens langs de pillenboer! IIG succes de volgende keer"
"Ik zal zelf binnenkort 2 van deze 2C-X derivaten kunnen proberen (2C-C-NBOMe en 2C-I-NBOMe) en vroeg me af zijn er meer users hier met ervaring? Welke vorm van ROA (sublinguaal/buccaal, rectaal of nasaal) hebben jullie daar bij gebruikt? Mindere bodyload dan op de meeste 2C-X'en? PAS OP - Deze drugs zijn pas heel recent gesynthetiseerd en zijn daarom nog meer een gok dan 2C-X'en, DOx'en en Tryptamines. Er is gewoon nog niets bekend over de neven-effecten.Ook zijn ze bij hele lage dosisen actief en zou hier zonder milligram weegschaal en volumetrisch afwegen niet aan beginnen. Wat is het? Psychedelische drugs die steeds populairder worden. Het word ook steeds vaker verkocht onder de mom van LSD (blotters). Er zijn meerderen smaken in de NBOMe serie. 2C-B-NBOMe, 2C-D-NBOMe komen naast 2C-C-NBOMe, 2C-I-NBOMe ook steeds vaker voor, en ze zijn (zo goed als) allen actief in de microgrammen. Zonder volumetrisch meten kom je er zeker niet. Echt iets zinnigs over de verschillen in de serie kan ik niet melden. Effecten Ook hier kan ik niet iets zinnigs melden (ik moet deze stoffen nog properen!), maar volgens velen geeft het een helderdere mind dan LSD, etc. Tracers en het smelten van objecten komen alleen voor bij hogere doseringen, maar vaak word bij een lagere (veiligere) dosering fractals en een "HD-feel" van de wereld genoemd. 2C-C-NBOMe staak ook bekend om zijn extreme, empathische body high. (Normale) Dosering PAS OP II - Wederom volumetrisch wegen!!! Oh, en zorg dat je berekeningen 100% kloppen! Als het fout gaat, en je per ongeluk 50Mg naar binnen krijgt is de kans op een psychose heel groot. Ook kan je epileptische aanvallen krijgen, vaak is er bij deze gevallen iets fout gegaan in de berekening. 2C-C-Nbome | 250ug - 500ug 2C-I-Nbome | 500ug - 800ug 2C-D-NBome | 800ug - 1000ug Hogere dosissen kunnen, maar doe dit alleen als je al bekend bent met de drug! Wie weet hoe je lichaam hier op reageert. Better be safe than sorry. Over de andere Nbome's kan ik wederom niks zinnigs melden, en de doseringen op het internet lopen vaak uiteen"
"Die hebben de blotter ingeslikt zeker...."