Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke dus aangezien ik hier mensen nog wel eens zie vragen naar bepaalde combinaties, dacht ik dat ik mijn lijstje van combinaties online zou gooien met een afrader, of een duimpje erbij. Xtc pep ketamine~ zeker een aanrader Xtc pep~ goed doseren Xtc ketamine~ aanradeeuurr Xtc ritalin~ afrader Xtc lachgas~ aanrader Xtc cocaine ~ je bent je space kwijt Cocaine pep ~ mwa Cocaine ritalin~ wekt mekaar op, maar ik fuck niet meer met medicatie. Pep ritalin~ inkakkers kweken x900 Xtc cocaine ritalin~ afrader, zeer slecht voor je Mdma ketamine pep~ vage ochtenden... Truffelen en xtc~ goed doseren dan is het zeker leuk. En voor mij zelf geld altijd een vuistregel, alcohol drink ik eigenlijk bij elke combinatie erbij, niet dat ik het aanraad, maar voor mij werkt dat goed, hoewel de meeste die ik ken daar fout op gaan. Dus hier een beetje een idee voor mensen die willen weten of een combi “leuk” is, zelf nooit over 5 soorten heen gegaan, weet zeker dat ik ook niet al mijn combinaties heb staan hiero, maar dat maakt niet uit, hoop dat ik hier een hoop onnodige topics mee voorkom."
"Goedenavond, ik heb een vraagje, ik had afgelopen weekend een grammetje speed gehaald, maar deze was heel anders dan gebruikelijk, hij ruikte naar mijn omschrijving naar amandelspijs, werkte anders dan gebruikelijk (minder opgepept, iets meer spacend) en hij brandde veel erger dan dat ik gebruikelijk heb(en mijn neus is echt geen aansteller) vraagje of iemand hier wat verduidelijking kan geven waar mijn pep eventueel mee versneden zou kunnen zijn."
"Pompen zei: Ik zou willen dat pep naar amandelspijs rook dat klinkt zeer aangenaam. Klik om te vergroten... Geloof me hij ruikt lekker, maar ik heb nog nooit zon brandend pepje gehad XD, ook niet verkeerd maar de eerste keer schrik je wel lichtelijk zegmaar"