Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ket is voor mij ol de eerste plaats een pijnstiller maar mmet een leukere bijwerking. Je moet er alleen voorzichtig mee zijn . Als je het puur recreatief zou gebruiken kun je best met een Klein beetje starten en indien nodig bijnemen. Want eens je teveel op hebt wordt het een heel stuk minder leuk ."