Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik neem Sint-Janskruid en kan dit eigenlijk echt niet missen. Ik weet dat het niet te combineren valt met enige vorm van drugs ... daarom ga ik ook al kei-lang niet meer uit ! Dit is wat ik daarover op internet vond : """Sint Janskruid voorkomt dat neurotransmitters worden afgebroken. Als je ook middelen gebruikt die de concentraties van neurotransmitters verhogen, kun je geestelijk behoorlijk in de war raken. Amfetamine, GHB, anabole steroiden, coke, anti-depressiva en softdrugs gaan daarom niet samen met Sint Janskruid. """ Maar ik heb zo een ontzettende zin om toch nog eens naar een of ander feestje te gaan en nog eens flink uit de bol te gaan op de dansvloer het nachtje door. Ik zou dit niet wekelijks doen en mijn gebruik zou zich echt beperken tot 1 of 2 bollen (is dat XTC) per avond ... meer niet ... Kan iemand me zeggen welke invloed de combinatie van het ene met het andere heeft. Versterkt het ene het andere ? Of vermindert gewoon de werking van Sint-janskruid ? Of moet ik een bad trip verwachten ? Of ??? Help !"
"Hey, BEDANKT al voor de reacties. Ik heb Sint-Janskruid nodig om mijn OCD (die vooral bestaat uit obsessieve angsten) de baas te kunnen. Solidius, ik geloofde voordien ook totaal niet in die kwakzalverij, maar dit kruidje helpt mij echt wel … hoe ongelooflijk ook ! Hihi ik vind je reactie echt wel fijn !! Gewoon doen … en niet denken he … zou ik meer moeten kunnen (-: Amaryliss : “Ik neem een hoop pillen (waaronder anti depressiva) en die mag je ook absoluut niet combineren met drugs.. ” Combineer jij dan toch ? Jij ook Idiotwind ? Yep … van A. Vogel ! Groetjes,"