Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Mijn vendor heeft sinds kort ook 2C-D en 5-MEO-MiPT op voorraad. Ik vroeg me af of die allebei nog wel legaal zijn? Ik heb een beetje gegoogled en vond deze lijst, http://wetten.overheid.nl/BWBR0001941/g ... 009#LijstI Ze staan er niet op maar deze lijst lijkt me een beetje incompleet, heeft iemand misschien een site met een lijst van alle illegaale drugs in NL? Hoe is 2C-D in vergelijking met de andere 2Cs? Ik heb veel ervaring met 2C-B en 2C-E. Excuses voor mijn nederlands, ik heb me hele leven in het buitenland gewoond."
"OK, omdat 2C-B illegaal is was ik er niet zeker van om 2C-D te bestellen. 2C-D schijnt vooral een wat saaiere 2C te zijn, die meer geschikt is om de effecten van empathogenen als MDMA of 6-APB te boosten dan een op zichzelfstaand effect te creëren. Klik om te vergroten... Klinkt goed! Ik zoek al enige tijd iets om met 6-APB te combineren, vind het echt heerlijk spul en een wat meer psychedelisch aspekt zou voor mij perfekt zijn. 5-MeO-MiPT(moxy) is heerlijk. Klik om te vergroten... Ik heb alleen maar goede dingen over moxy gehoord, verheug me zeer om het eindelijk is een keer uit te proberen. Ik heb alleen een beetje een goedkope weegschaal, die perfekt is om 6-APB en zo te wegen maar voor milligram werk misschien een beetje te onnouwkeurig is. Hoe nauwkeurig ben jij met doseren?"