Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi AmericanHigh, Ik raad herbalxtc af. Ik voelde er bijna niks van. bijna net zo als allen andere middelen van de smartshop maar dat is een ander verhaal. Als je wilt drinken en wakker wilt blijven zou ik als ik jou was speed snuiven. Als je niet van snuiven houd kan je het ook inslikken. Dit is in combinatie met alcohol beter dan herbalxtc Alleen zal ik er van beide niet te veel nemen. HerbalXTC viel mij in eerste instantie erg tegen. Het is geen Partydrug. Het is ook niet zo gevaarlijk als mensen denken. Groetjes"
"Ik raad je inderdaad aan om te stoppen met blowen, misschien eerst alleen af en toe in het weekend? mediteren ben ik niet bekend mee. Wel weet ik dat het omgaan met veel blowers de kans verkleint dat het je lukt om te stoppen. Je zult in sommige gevallen ook zien dat de omgang met blowers waarvan je eerst dacht dat het je vrienden waren zal afnemen op het moment dat jij stopt met blowen. Maar dat terzijde. Er zijn een hele boel manieren om te stoppen, de ene helpt beter dan de andere. Als je niet van plan bent om helemaal te stoppen zou ik het echt beperken tot alleen het weekend. Blowen in combinatie met school/werk gaat vaak niet goed. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Veel succes"
"Ik denk dat je gewoon te veel had genomen. Maar een bad trip kan natuurlijk altijd voorkomen. het kan de beste overkomen. Had je die dag wel goed gegeten/gedronken? dat kan een oorzaak zijn van duizeligheid/misselijkheid etc. Emetofobie is een erg vervelende aandoening die vaak een negatieve werking kan hebben op drugsgebruik. Het kan je angstig maken om fout te gaan. hier zul je je zelf over heen moeten zetten. Na meervoudig gebruik kom je misschien tot het besef dat het al die tijd goed is gegaan en je eigenlijk nergens bang voor hoeft te zijn. Stel je drinkt een keer veel alcohol, en je moet daadwerkelijk een keer overgeven, geeft dat vaak nog een verlossend gevoel. Dan ben je blij dat het er uit is. Dat is ook de hele bedoeling die je lichaam er achter heeft. Misschien ga je daarna ook wel denken dat het best wel mee valt. Maar dat terzijde. Het is natuurlijk best mogelijk dat je een bad trip had. Ik zou als ik jou was niet zo'n pijpje gebruiken maar een normaal stickie draaien. Dit is makkelijk te doseren vind ik en komt ook niet met zo'n klap aan. Dat was het Groetjes KaleBanaan"