Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal Ik ga binnenkort naar de privé kliniek ighd (ikgahetdoen) in rotterdam Ik ga eerst ergens anders een detox doen want mag ook geen medicijnen slikken in het Minnesota model Maar kent of heeft iemand ervaringen met ighd ik hoor ze graag"
"Hoi Ik ben er nog niet bekend mee maar heb wel intensief kontakt met hun omdat ik half sept naar privékliniek in rotterdam ga en daarna doorstroom naar phase1 Het is het enige safehouse in heel Nederland dat me tegemoet wil komen met de eigen bijdrage want je betaalt daar 300 euro eigen bijdrage plus 150 euro voedingsgeld maar omdat ik een woning heb kan ik natuurlijk nooit dat betalen boven op mijn huur en hun zijn de enige die me zo graag willen helpen dat ze me enorm tegemoet zijn gekomen dus ik heb er vertrouwen in"