Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag Iedereen, Ik heb nu over een periode van een jaar of 2, een aantal keer een pilletje gedaan van 150-200mg (getest etc.) meestal waren dit er 2 op een avond op een groot feest, je kent het wel. Echter ben ik benieuwd naar Coke. Ik ken de gevaren, ik sta stevig in mn schoenen, en kan het niet om de hoek krijgen . Wat ik me vooral afvraag wat het verschil in gevoel nu precies is? Ik vind coke nl ERG duur... is dit het ook waard in vergelijking met bijvoorbeeld XTC? vergelijken met speed oid kan ik niet, omdat k dat zelf ook nog nooit gedaan heb Bij xtc voel ik me nl ook euforisch, praat makkelijk, en heb de rest van de avond niks nodig. (nadeeltje zijn wel mn grote doppen en kaakjes uiteraard). iemand?"
"Binnekort gaan ik en een paar vrienden naar Dour, een 4 daags festival. Ik weet hoe xtc werkt met de 3 maanden regel etc, en heb me hier altijd (redelijk) netjes aangehouden. Ik slik normaal ongeveer 2 pillen op een avond, als ik het doe. mijn vraag: Kan het kwaad om bijvoorbeeld op de eerste avond een halfje ( en meer ook niet ) te nemen, om vervolgens dag 3 volledig waus te gaan op de normale dosis a 2-3 pillen? of zou dit heel veel afbreuk doen aan die avond?"
"Dit dacht ik helaas zelf ook al, verder nooit geprobeerd ofzo ( meerdere dagen ) maar dan word het waarschijnlijk alles netjes bewaren indd."
"Haha, ik zal het meemaken dit jaar Er gaan pep en x mee, alleen nog niet heel veel ervaring met pep. zie n beetje op tegen de zgn. kater die je ervan krijgt ( zelf neit gehad, maar dat was dan ook maar 2 puntjes op een hele dag gesnoven)"