Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hii hii, Heeft iemand nuttige tips/ ervaring met 2mmc in combinatie met Nep. In poeder variant ( snuiven) Alleen maar nuttige info!!!"
"Hoi hoi, Heb even hulp nodig. Ik wil graag 3cmc gaan combineren met 2F-Ketamine. Dit wil ik beiden snuiven. Maar wat is de juiste dosering?? Ik ben 1,57 en weeg 65 kilo. Ik ben geen ervaren gebruiker, dus niet te hoog....."
"Hoii Wil graag meer weten over 2cmc en over 4-pmd Tips over dosering nasaal Wil het niet samen gebruiken (of het moet goeie zijn samen) Tips en vervaringen zijn altijd welkom. Hen eerdere ervaring met 3cmc, kan ik dat vergelijken?"
"_shikantaza zei: Als je wil gebruiken, gebruik dan de zoekfunctie. Zat te vinden over beide stoffen hier. Klik om te vergroten... Klopt Maar wie weet is er wel een nieuwe ervaring!"
"Nee niks gemerkt... Heb wel maar dopje gepakt, lees overal dat meer als genoeg is. Durfde niet bij te pakken"
"Hoi hoi, Kan ik Alegria Forest fruit ook gebruiken na 10 mg 3cmc (gesnoven) We hebben maar 1 dopje van Alegria gehad"
"Ja, maar we voelen na 2 uur nog niks van het spul.."