Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ht oxycodon gebruik 0Juul 19-07-20 00:19Vraagje... Vanwege een gastric Bypass operatie werkt bij mij de langwerkende eigenlijk niet..simpel gezegd, tegen de tijd dat de coating laag “oplost” heeft hij mijn lichaam al verlaten. Snelwerkende werken wel goed tegen de pijn. Echter, mijn huisarts schrijft standaar lang en snelwerkend voor en weigert de langwerkende te vervangen voor kortwerkend. Ik heb een vraag en hoop daar echt een correct antwoordt op te krijgen omdat ik het best “griezelig” vind. Als ik mijn langwerkende pil van 10mg verpulver en deze in een lege capsule doe, wordt het dan een snelwerkende en is dit veilig om te doen en heeft hij dan dezelfde werking als een snelwerkende?"
"Salvia zei: Ik denk dat het dan wel sneller zal werken, maar ik gok dat het 't snelst werkt als je het verpulverd en dan oplost in iets zuurs, citroensap of zo, aangezien het in water gewoon blijft liggen. Dan hoeft je lichaam niet eerst nog die capsule op te lossen en wordt de oxycodon dus sneller opgenomen, maar of het heel erg veel uitmaakt durf ik niet te zeggen. Klik om te vergroten... Het is niet zozeer dat het sneller moet werken dan de snelwerkende, de snelwerkende die ik voorgeschreven krijg van de huisarts zijn ook capsules dus wilde een soortgelijke inname creëren. Gaat mij er meer om of het veilig is om de langwerkende te verpulveren en in een capsule te doen en of deze dan dezelfde werking heeft als een snelwerkende of zitten er bv andere bestanddelen in een langwerkende waardoor het minder safe is als je die dus gaat verpulveren. Ik wil van die langwerkende af omdat ze voor mij niet werken..zijn snel mijn lichaam uit dus tegen de tijd dat die coating laag gaat oplossen en die pil dus zijn werking moet gaan doen hij al foetsie is... lang verhaal kort... Maak ik een kopie met de langwerkende van de snelwerkende als ik hem verpulver en in een capsule doe."