Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wauw... Afgelopen weekend heb ik dus voor het eerst XTC genomen. Wat begon als een doodnormale zaterdag, rustig opstaan, ergens wat eten, koffie doen etc eindige in een fantastische avond. Ik ben deze avond met een vriend die naar mijn weten zo'n beetje alles al geprobeerd heeft XTC gaan nuttigen in Scheveningen. Er was een mooie vuurwerkshow en heb na deze show een half pilletje Philip Plein naar binnen gewerkt. In eerste instantie na 1 uurtje voelde ik nog helemaal niets, ik wist ook niet zo goed wat ik moest gaan voelen. Bij mijn vriend sloeg dat eerste halve pilletje al heel snel aan, ik heb na anderhalf uur in overleg met hem besloten om toch nog een kwart erbij te nemen en ja hoor vrijwel direct erna wist ik niet wat ik mee maakte. Alles was mooi, alles was lekker, alles was fijn ik genoot overal van, ik was super spraakzaam (normaal stil en verlegen) Het drinken van water was voor mij al een fantastische beleving. Ik ben niet goed in hele verhalen schrijven maar heb gewoon even besloten om een accountje aan te maken hier en even te delen wat ik er van vond. Dit vooral omdat ik dit moeilijk kan delen met mensen dichtbij of collega's omdat ik bang ben dat zij dan toch anders naar mij gaan kijken. Het was voor mij de 1e keer dat ik enige vorm van drugs heb genomen verder rook ik niet en drink ik heel af en toe wat alcohol. Ik denk wel dat ik dit op korte termijn nog eens zou willen proberen gezien de positieve ervaring die ik er mee gehad heb maar heb zeker niet het gevoel dat ik het nodig zou moeten hebben. Als jullie nog vragen hebben hoor ik dat graag"
"Dankjewel voor je reactie! Inderdaad een hele leuke ervaring Ik had altijd in gedachte om eens een pilletje te doen op een festival maar mijn vriend heeft dat voor de 1e keer afgeraden (achteraf gezien verstandig) omdat ik diezelfde avond nogal met een scheve bek liep, kaken heel erg aangespannen. Maar goed ik weet dat ik het op dat moment echt fantastisch vond en wel 100 keer tegen mijn vriend zei moet je kijken moet je kijken. Heel erg bedankt voor je info ik ga dat zeker weten even bekijken."