Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fool zei: Het is helaas ook nog eens amper te verkrijgen. Hier is wat meer info: https://erowid.org/chemicals/mda/mda.shtml Klik om te vergroten... Dankje Psychedelibee zei: Ik heb ervaring met MDA op zichzelf en in niet te hoge doseringen is vrijwel niet te onderscheiden van MDMA. In hogere doseringen lijkt het effect nog steeds heel erg op MDMA, maar is net wat heftiger qua bijwerkingen en visuele effecten. Echt psychedelisch vond ik niet eerlijk gezegd. Zolang er niet teveel MDA in die pillen zit zul je weinig verschil gaan merken aan pillen waar enkel MDMA in zit. Klik om te vergroten... Fijn dat je MDA ervaringen deelt omdat ik ook verwacht dat het hier het meest op zal lijken. Moet zeggen dat ik een beetje bedenkingen kreeg toen ik me inlas en het als psychedelischer dan MDMA werd omschreven maar valt dus reuze mee. Hoofdbestandsdeel is in ieder geval nog gewoon MDMA Psychedelibee zei: Zie nu dat het om dimethyl-MDA gaat. Geen idee hoe dat verschilt van MDA. Ik vind wel deze Pihkal pagina: https://everything2.com/title/N%2CN-dimethyl-MDA Het lijkt redelijk inactief te zijn, dus waarschijnlijk merk je er helemaal niks van. Klik om te vergroten... Top dat is precies de stof! Goed werk. De hoeveelheden die daar omschreven worden haalt de pil bij lange na niet dus grote kans dat het niks toevoegt tov de mdma. Kan het eigenlijk gewoon behandelen als normale XTC. Enn op zoek naar een andere dealer want dit werd verkocht als 200 gram mdma dus vertrouwen is nu wel weg"
"PsyTekZ zei: Alles word verkocht met verkooppraat tussen de 200 en 260. In werkelijkheid kan je het nooit weten zonder testen dus je hebt er goed aan gedaan om te testen Klik om te vergroten... En top dat testen in Nederland gratis is! Afwijking van het aantal mg had ik niet eens zo erg gevonden. Maar nu er een andere stof in zit zonder dat de dealer dat zegt (of weet) ga ik volgende keer lekker voor een andere die ik wel vertrouw!"
"Djenx zei: Lol, ik zou liever deze MDMA / MDA pakke I.P.V aleen MDMA pillen maar oké... Also, wist je dat van MDMA x% word omgezet in MDA? Dus opzich hoef je je nergens zorgen over te maken, tenzij je niet van trippen houd Klik om te vergroten... Haha ja dat snap ik. Waarschijnlijk heb je dan zelf meer ervaring met X en wil je een keer iets anders? Van dat omzetten wist ik inderdaad, had gelezen dat ~5%van de mdma in MDA wordt omgezet. En juist dat zou inderdaad “trippy” effect geven. Als ik eerlijk ben hoeft dat van mij niet extra te worden haha maargoed. Maar als ik alles zo lees merk ik wss niks/ nauwelijks iets van de n,n-dimethyl-MDA laat staan dat het een bad trip geeft. Gaat dus helemaal goedkomen! Als jullie benieuwd zijn kan ik wel aan mn maten vragen wat ze ervan vonden en of ze verschil merkte t.o.v X met alleen MDMA. Zij kunnen vergelijken."
"Psychedelibee zei: Ja precies dit, ik heb ervaring met MDA en vond het totaal niet trippy. Ik vond het effect gewoon heel erg op MDMA lijken, maar dan met veel heftigere bijwerkingen. En die 5 of 7% die omgezet wordt in MDA levert effectief veel te weinig MDA op in je lichaam om echt veel bijzonders te doen. Vind het altijd zo bijzonder dat iedereen dit gebruikt als argument voor hallucinaties bij MDMA, zonder zich even af te vragen hoeveel MDA dit effectief oplevert. Je hoeft het niet eens exact uit te rekenen om te snappen dat dit geen volwaardige MDA dosis oplevert. Het gaat hier niet om MDA, maar om dimethyl-MDA. Dat is een hele andere stof, met potentieel een totaal ander effect. Het grootste probleem hierbij is eigenlijk nog dat er zo weinig over dimethyl-MDA bekent is, laat staan over interactie met MDMA. Klik om te vergroten... Duidelijk verhaal! Had juist gehoopt dat er hier ervaring was met deze n,n-dimethyl-MDA.. maar is niet anders."
"Inmiddels dag na het gebruik. Geef even een korte ervaring. Inhoud vd pil was dus: -131mg MDMA per pil -niet bekende hoeveelheid n,n-dimethyl-MDA Bij mij viel het goed, begonnen met een halve en kwam redelijk gelijdelijk maar goed binnen. Daarna nog een paar halve bijgepakt wat ook weer goed ging en van 11 tot net voor 6 (einde feest) erg goed gegaan. Hele goede ervaring gehad, vrienden van mij ook. Ook geen echte dip, ook niks spacend. Vrienden merkte geen verschil met normale 100%MDMA xtc. Waarschijnlijk deed de n,n-dimethyl-MDA dus niks bij ons."
"Hi allemaal Ik ben nieuw hier, wel met interesse al meegelezen maar toen nog geen account. Blijf verder wel graag anoniem anders zou ik ff voorstellen. Nu to the point. Uit een XTC test bleek het volgende in de pil te zitten: -121 mg mdma - een niet bekende hoeveelheid N,n - dimethyl-3.4-methylenedioxyamfetamine Nu kwam ik er vrij snel achter dat 3.4-methylenedioxyamfetamine ook wel bekend is als MDA. Omdat het mijn eerste keer XTC (en MDA) is wil ik wel graag weten wat de N,n- dimethyl- verandert aan de werking van MDA. Ik ga er sowieso vanuit dat het gewoon een iets andere vorm is van MDA, maar weten jullie meer?"
"Fool zei: Dat is het amfetamine-broertje van mdma, en zou iets psychedelischer zijn dan MDMA. Wellicht is het een restant van het productieproces. Zolang als het geen grote hoeveelheid is zou het je trip niet significant moeten beinvloeden. Klik om te vergroten... Thanks voor de reactie. Buiten paar kleine verschillen dus qua werking gelijkwaardig en niks om extra voorzichtig mee te zijn. Ooit wel eens gehad?"