Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, Is er iemand die ervaring heeft met Modafinil? Ik heb een paar strips liggen. Zeer lang op moeten wachten (wat is dat moeilijk te krijgen!), maar dan heb je ook wat bijzonders. Wat een spul zeg! Complete afwezigheid van moeheid voor een uur of 5 a 6. En wat een helderheid. Beide keren was ik ongelovelijk moe totdat ik 50mg nam. Daarna voelde ik mij helder als wat en heb ik goed gepresteerd op een toelatingstest. Tot hoeveel mg kun je veilig gaan? Iemand die dit spul eerder heeft geprobeerd? thanks! Joris"
"Het is inderdaad meer iets om te gebruiken als je iets bijzonders hebt en erg moe bent. In die zin is het wel spectaculair. Je voelt je ook erg scherp, totaal niet opgefokt. Ik las dat het door verschillende groepjes mensen als doping wordt gebruikt op het werk. Met name in Engeland, maar ook in Nederland. Ik lees hier weinig erover, tot dusver."