Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@badassjunkie ik ken de pijn ,benen .het afkicken en van 120 mg naar 20.mg.meet....Ik kon weinig.meer dat half jaar.ongeveer..Grappige is ,binna niemand wist van mijn gebruik ,motto van mij"gebruiken al.erg.zat,erover praten maakt het alleen maar erger. Letterlijk "niet kapot te krijgen" "beresterk" 0 extra gesprekkenntijdens dit afbouwen /afkicken.. Dank.jullie voor de reacties..."
"@gangbang..Het lange stuk wat ik schreef..Ze hebben het geflikt al...Toen mijn nieren stil stonden en ik in coma lag.. Ze hebben gezegd zelfmoordpoging.opruimen in GGZ was het plan...Ik eronderuit gekomen...Ik ben lastig voor GGZ..ken ene deel van hun regels en beroepsgeheimen en he tis noet mijn beroep..Omgangskunde,pseudowetenschap en gaslighting zijn de woorden die ik noem.en dan kijken ze boos de meeste een enkeling kan nog lachen. Met stilstaande nieren en wonden van 3 dagen liggen en 33 graden lichaamstemperatuur...hebben ze me geen methadon gegeven maar onder narcose... In gezonde toestand al risico en met stilstaande nieren. En de artsen die me haten em contactpersonen die ds werkelijke reden van mijn opname gelogen hebben schoten in de stress toen ik zelf naar de ic ben gegaan. Mvg B.Reukers"
"Ja ook..idd de schuld probeerden ze steeds bij mij te leggen...Lukte niet ,de leugens zijn door de mand gevallen..Ik geloofde bijna dat het mijn schuld is. Advocaat is aan het werk. Die snapte er eerst niks van. Is dat de reden om af te.kicken onder narcose met stilstaande nieren? Vrijheid van meningsuiting. Ik ben afgekicked cq gebouwd daar betaal ik verslavingszorg voor....En die hebben niks nul gewaarschuwd geen extra gesprek aamgeboden. Ja de schuld bij mij leggen hebben ze jaren geprobeerd. Blijkt omgekeerd volgens de advocaat.. Het topic is afkicken onder narcose van eerder genoemde middelen en niet de schuldige ,dat is juristenwerk. Daar zoek ik info over..."
"Er is in ziekenhuis ewn paar keer gegeven.op advies van de verslavingsarts. De reden was kreatinekinase in bloed waardoor je nieren stil gaan staan. Paranoide et niet meetbare woordjes teap ik niet 1. Om topic blijven het gaat om aflicken ondef narcose met methadon. Niet met.vingertje wijzen op basis van 1 arikel. S huldvraag gaat niet op,bij narcistis h misbruik is er ene dader en slachtofferr..Slachtofferrol zeg ik liever overlever. Waarom niet afkicken onder narcose in Nederland vanwege de gezondheidsrisicos ivm.vocht in longen.. En bij mij met stilstaande nieren.. Iemand paranoide noemen is ook een vorm van Narcisme..Het gaat.over afkicken onder narcose.. Kan dat in Nederland? En met stilstaande nieren en wonden aam benen..."
"Omgangskunde is en schoolvak.. Die boeken heb ik gezien. Ik zou zeggen lees eens een stukje..weet je wat de zorg leert.. "Reflecteer ,beinvloed ,overtuig etc etc.." Dat wordt de sph spv spw sa en tig andere (semi)overheidsberoepen aangeleerd..gaan ze onder anderetoepassen als je vraagt om meetbaat bewijs van de DSM (Diagnosti manuel,hoeveel statistieken staan er in dit boek?)"
"Ik was al afgekicked heb maar kort gebruikt en op late leeftijd"
"Hoi Salvia , ik was schoon van bijgebruik nu ook. Ik was van 120 mg meet naar 20 mg meet gegaan.En toen ging mis,3 dagen op de grond gelegen voor ik gevonden werd.Heup en schouder kapot. 33 graden lichaamstemperatuur. Van de spierafbraak kreatinekinase in bloed...gaan nieren stilstaan. Op ic geen meet geen oxa. Ik was niet helemaal weg,ik dacht dat de lift de medicijnen uit moesten komen en dat ze geen meet konden bestellen. Met afkicken en bouwen geen exta gesprek,niks, geen waarschwuwing.Bijna niemand wist van gebruik en afbouwen.. Omgeving niet op de hoogte dus 3 dagen gelegen en toen overleefd onder narcose met stilstaande nieren. Het was een week of 3 het leken 3 maanden..."
"Anipsychotica gaven ze naar narcose...Verder nooit..Als ik vroeg wat voor medicijnen zeiden ze oxa...Pas paar dagen later zegt een kennis tegen me...Geven ze je Haldol,mag dat nog geschreven worden... Ik zei nee oxa....Mijn ogen waren zobslecht toen,kon zakje.niet lezen....En een vriendin laten lezen iddd Haldol.... Verslavingszorg achte dat niet nodig..Nabehandeling was weer methadon...En ja de 4 gesprekken per jaar gehad... Ben zonder hulp opgeknapt....vrienden en goede kennissen check(t)en me elke dag... Laatst had ik uitgelsapen tot 9.34, toen stonden al tig apps... Heb toen beloofd dat ik smorgens op app kijk dat ze kunnen zien dat wakker ben. Uiteraard wil ik va de medicijnen af.. Voordeel is wel van medicijnen ,al 7 jaar geen druppel alcohol. Zware drinker was ik niet, met stappen en nooit overdag.. En moet er niet aan denken alcohol"
"Een jaar of 7 eet ik nu methadon. En oxazepam ongeveer even lang. Wat ik hoor is dat je in buitenland nog wel.kan afkicken onder narcose. Of in ziekenhuis..Ik kan er vrij weinig over vinden op internet....."
"@badass junkie...Idd dat.kon ik ook vinden experimenten....En niet in 2016 nog?"