Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Smikkel zei: Yup al m'n vrienden blowen, en tis standaard dat we blowen als we iets doen. Vandaag niet geblowd, maar ook maar bij toeval.. puur omdat m'n dealert niks had en niemand tijd had om langs de shop te gaan.. erg.. Klik om te vergroten... Hey Smikkel. Het is toevallig dat ik op deze forum zit. Ben zaterdag naar carre gegaan met een gram coke maar heb maar halve gepakt en ben nu de andere halve aan het nemen. Ik moet zeggen, ik neem niet veel. Alleen tijdens het uitgaan. Het is de eerste keer dat ik op mijn eentje thuis coke snuif en kvind het wel gezellig. Nu ik zie dat jij al wat ervaring gebt. Hoeveel lijnen zou ik of iemand kunnen nemen vooraleer we over een overdosis praten? sorry dat ik nu net jou lastig val maar heb nood aan een babbel hierover Grtz Jonathan"