Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag allen, Ik zit met een probleem. Ik heb de laatste zon 7 jaar regelmatig coke gesnoven (eigenlijk elke vrijdag wel, soms op zaterdag ook). Dit ging altijd om een halve gram. Begin juni is het gebruik meer geworden tot zeker 2 x per week, soms zelfs 3-4 x per week. Heb ook een aantal keer ritalin gesnoven sinds juni. Nu ben ik een week gestopt, maar sinds 3-4 weken zit mijn neus elke dag zo verstopt en ik ruik totaal niets meer. Als ik neusspray gebruik (met xylometazoline, gaat mn neus wel open maar nog steeds ruik ik helemaal niets. Gaat dit vanzelf weer goedkomen of heeft iemand tips? Bedankt voor het lezen en eventuele tips! Groeten John"
"Beste Zoraa, Bedankt voor je reactie, ik heb zon Rhino Horn, waarmee ik 2x tot 3x per dag mijn neus spoel met zout (zonder jodium). Is dat voldoende of is een neusspray met aloë vera echt aan te raden om daarnaast te gebruiken?"
"Bedankt voor jullie berichten! ik zal jullie advies opvolgen en hopen op snel herstel"
"Ik ben ook heel erg benieuwd naar de naam van deze spray/spoeling! Het gaat ondertussen elke dag wat beter, af en toe ruik ik ook weer wat (maar voor korte duur). En het is waar teveel is nooit goed, ik had het nooit zover moeten laten komen!"