Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik heb nog een paar, met GHB gevulde, ballonnen over van een festival vorige week. Nu wil ik vanavond GHB gaan gebruiken en ik vroeg me af of ik deze ballonnen nog kan gebruiken? Ik dacht misschien is het (extra...) schadelijk geworden doordat het rubber van de ballon erin getrokken is ofzo. Ik kan helaas geen nieuwe ballonnen maken. Iemand die hier een idee over heeft? Alvast bedankt!"
"Raver zei: De PH van GHB is neutraal. Lijkt me niet dat er rubber loskomt door de GHB. Hooguit wat kleurstof dan, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk. Kan je anders geen GHB buisjes bestellen? Dan weet je in ieder geval zeker dat je safe zit. Ik had soms ballonnen van 2 weken oud, zonder problemen gebruikt. Klik om te vergroten... Top thanks voor je antwoord! Die buisjes heb ik inderdaad besteld, is een stuk fijner, maar ik vind dat zo lastig mee naar binnen smokkelen. Zeker als ik een jurkje aan heb ben ik bang dat ze dat voelen tijdens het fouilleren."