Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Iedereen ik ben nieuw hier en heb voor het eerst een paddo kweeksetje gekocht, en ben begonnen.....zelf was ik druk op zoek naar iemand die van het begin tot het einde zijn verhaal plaatste met foto maar tot heden niks gevonden dus dacht ik dan ga ik dat zelf maar eens doen. Paddo kweeksetje: Mycelium growbox cambodian Waar gekocht: Via het internet ( zal geen reclame maken) Wat zat er allemaal bij: De Growbox - Filter zak - Handleiding via e-mail - 2 paperclips. Begonnen met kweken op: 08-04-2011 Half 2 in de middag onderwater gezet. Overtollige water er uit gegoten op: 09-04-2011 Half 4 in de nacht afgegoten iets later dan geplant want stond achter de bar en was er iets later weer dan de verwachting. Vandaag op: 10-04-2011 Staat de bak in een draagtas met daar in een kartonen doos en daar op staat de kweekset in de zak en daarboven staat een lamp, naast de growbox ligt een meter voor de temparatuur digitaal te meten deze staat nu op 22,2 graden. Foto 1 Draagtas met lamp er boven: http://img717.imageshack.us/i/20110410224137.jpg/ Foto 2 Temparatuur: http://img132.imageshack.us/i/20110410224150.jpg/ foto 3 de growbox: http://img62.imageshack.us/i/20110410224210.jpg/"
"Hallo daar was ik weer, Gisteren nacht zat ik toch tot half 4 achter de pc en druk aan het zoeken op het forum hier......Aangezien ik Vrijdag begonnen ben en totaal geen condens in de zak zag zitten, heb ik dan maar besloten de bak iets te besproeien. Ook heb ik de temparatuur meter niet meer naast de zak, maar in de zak zitten de temparatuur ligt de nacht als de dag tussen de 20 - 23 graden. Ik kan wel nieuwe foto gaan posten maar er is nog geen verandering te zien vandaag is de 4de dag. Zo dra er beweging is of iets dergelijks zal ik gelijk de foto's posten zo dat iedereen mee kan kijken naar de groei van Mycelium growbox cambodian."
"Hey jou vraag, Paddo kweekset aanraders. Elke set is een aanrader maar het ligt er ook aan wat je zoekt, is het je eerste keer en wat verwacht je er van....? Je kunt nooit met 100% zekerheid zeggen dat de growbox die je koopt ook goed uitvalt dat is weer verschillend per persoon. Wel hoor je van veel andere dan de mexcicaanse behoorlijke pittig zijn, Maar goed zo als ik zeg koop een growbox kweek ze en Geniet er van ik weet zeker dat je met elke growbox je wel zal vermaken. Mvg jeroen zelf heb ik de Mycelium growbox cambodian Ook mijn eerste keer."