Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Iedereen, Op de achtergrond lezen een maat en ik al een tijdje mee, nu maar eens tijd om een topic te openen omdat we met een vraag zitten. Allereerst een korte introductie, we hebben tijdens onze studie een keuzevak over neurotransmitters gevolgd en zijn hierdoor geïnteresseerd geraakt in wat verschillende drugs met het lichaam doen en welke effecten het heeft op de geest etc. Verschillende drugs in verschillende settings geprobeerd maar we zijn eigenlijk opzoek naar een nieuwe setting om XTC in te gebruiken. Hebben jullie tips voor ons? We zijn voornamelijk opzoek naar een setting die de zintuigen prikkelt; een totaal nieuwe omgeving om te kijken hoe je daar op reageert onder invloed van XTC. We gebruiken eens per halfjaar en nemen dan geen hoge dosis. De volgende dingen hebben we geprobeerd: - Thuisetting (eerste keer); - Walibi; - Tijdens het wildkamperen in de bergen; - Diverse festivals/feestjes. Deze settings zijn niet om stoer te doen, maar om even een klein beeld te vormen wat we hebben gedaan en om aan te geven dat we puur opzoek zijn naar toffe omgevingen/settings om zintuigen te prikkelen. Bovenstaande settings zorgde voor een breed scala aan ervaringen en deze willen we erg graag uitbreiden met iets nieuws maar komen niet echt op goede ideeën. Aangezien jullie een stuk meer beleefd hebben dan wij zijn we erg benieuwd wat jullie ons kunnen aanraden. Eventueel andere drugs in combinatie met een setting is ook welkom! Hallucinatie drugs hebben overigens geen voorkeur, maat van mij heeft hier slechte ervaringen mee. We hebben gezocht op het forum naar topics hierover en de zoekfunctie gebruikt, maar vinden niet echt iets dat aansluit op onze vraag. Excuus als we een topic openen dat al bestaat, zouden jullie dan een link naar het betreffende topic kunnen openen en dit topic sluiten? Enorm bedankt voor jullie reacties alvast! Jeanpierre"
"^iedereen bedankt voor de leuke reacties en tips we gaan ze zeker meenemen! Carnaval was inderdaad een optie, we komen niet uit die buurt maar vrienden van ons wel, dus we zijn er wel geweest afgelopen week. De drukte en hitte in kroegen heeft ons doen besluiten daar geen X te nemen. Vanavond gaan we thuis weer proberen! Dit keer met z'n viertjes waarvan er twee enkel op festivals gebruiken dus wel benieuwd zijn naar een thuiservaring. Volgende dingen willen we gaan proberen: - Tandenpoetsen; - Haren wassen (icm met douchen/bad) en daarna kammen/borstelen; - In bad gaan. Die dingen schijnen een gave ervaring te zijn. We willen ook wat meer dingen proeven (heb aardbeien, limoen, citroen en ijs gehaald), kijken hoe we daarop reageren. En verder beetje rondje door Amsterdam lopen (tram pakken misschien, zijn wel huiverig dat we problemen krijgen als er 4 giechelende uilen de tram in willen ). T zijn ook nieuwe snoepjes, zijn teruggekomen van de test dus gaan sowieso beleven hoe deze vallen, enorm veel zin in Zal binnenkort proberen een tripreport te schrijven!"