Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb laatst Pyrazolam ontdekt en vind het geweldig. Nu valt mij op dat ze alleen in pellet form te verkrijgen zijn. Ik heb liever poeder form zodat ik zelf mijn MG/ML solutie kan maken. Heeft iemand hier tips voor?"
"Manu76 zei: Weet je wel wat je ontdekt heb? De gevaren, hoe verslavend die drugs werkt? Je komt iets te positief over. Ik wil je alleen maar even melden dat wanneer je niet meer zonder zou kunnen, je leven een hel zou worden. Klik om te vergroten... Ja ik ben me hier erg bewust van, en heb er goed over ingelezen. Het is ook maximaal een weekend dingentje, Ik laat de stof niet opbouwen in me lichaam. Dat zou teveel gevolgen met zich mee brengen helaas"