Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik las net wat over Moonrock, dus ik was benieuwd en ging eens op zoek, kijken wat het was en wat het nou precies deed. Heb zelf vroeger toen ik een jaar of 16 was echt 'veel' geblowd. Als in 15 tot 20 euro aan wiet per dag en soms wel meer. Tegenwoordig rook ik sporadisch een paar hijsen als een maat die nog wel regelmatig rookt het aan bied. Ik kan ook niet meer dan een paar hijsen aan, want dan voel ik me kut en krijg ik last van onregelmatige hartkloppingen, maar bij een paar poffen is het wel chill en relaxerend. Ik wilde even kwijt dat; van wat ik nu heb gelezen ik de conclusie kan trekken dat Moonrock een beetje een duurdere en interessant gemaakte variant is, afkomstig uit Amerika (waar de gemiddelde kwaliteit van een doorsnee top wiet aanzienlijk lager ligt dan in Nederland), om hetzelfde effect te proberen te creëren als hasjolie. Ik heb in het verleden, bij een gare oom van een maat, die zijn eigen olie maakte met een percentage van rond de 90% thc, voor een spotgoedkoop bedrag van 20 euro, omdat ik hem wel eens hielp met knippen en een goede vriend was van de familie, een soort stalen dogtag buisjes (volgens mij bedoeld om een briefje met info in te stoppen), met hasjolie gekocht. Toentertijd had die olie hetzelfde effect op mij als heel de dag door dikke joints roken. We mixte het in een joint met normale wiet en ik was vanaf die joint heel de avond weg. Als ik de verhalen over Moonrock zo lees is het in principe hetzelfde effect als je hasjolie op een goede manier rookt, maar dan voor een veel duurdere prijs dan ik er ooit voor heb betaald. Daarbij lijkt mij het idee van een soort wax roken (al is alles wat je rookt op een manier schadelijk) met daarop gestrooide thc, zo niet de bedoeling van deze natuurlijke plant. Dus als je het mij vraagt, al weet ik niet hoe verkrijgbaar het is en hoe illegaal etc. kan je veel beter een beetje hasjolie regelen, dan je suf betalen voor deze 'Moonrock'. Met vriendelijke groeten, deze ontwetende ex-blower"