Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Dat maakt qua belasting voor je lijf niks uit, kleine of grote dosis. Plus dat je als je niet juist doseert je je 1e xtc ervaring verkloot. En die 1e ervaring zou magisch mooi moeten zijn. Zo zonde! Maar het is aan jou..... Klik om te vergroten... De pil is getest op 270mg werkzame MDMA en ik dacht aan een dosering rond de 75mg en ik ben 16 jaar en weeg 70kg, dit is een goede dosering toch?"
"De Dunne zei: Oei.... pas 16! Wel heel erg jong om je brein aan xtc bloot te stellen. Zeker na zoveel alcohol. Denk toch aan je nog sterk in ontwikkeling zijnde tiener breintje.. Beter wacht je nog een paar jaar met harddrugs. Je weet vast waarom. Ik gok dat je dat advies niet gaat opvolgen. Lees dan dit aandachtig door. Staat alles in om risico zo klein mogelijk te houden. https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Denk aan je ontwikkeling en gezondheid. Xtc is geen onschuldig snoepje. I know, klinkt bemoederend maar ik bedoel het goed! Klik om te vergroten... Hartstikke bedankt voor de reactie, ik zal er even naar kijken. Ik heb me al goed geinformeerd en heb vanavond ook de beste setting voor een goede trip"
"Dankjewel!"
"Krullen zei: Internet Klik om te vergroten... Nogal duur met bezorgkosten"
"Hai, Ik zit nu in mijn examenperiode en gebruik al een weekje ritalin (10mg) elke dag 1 a 2 pilletjes. Ik heb geen ADD OF ADHD(denk ik, soms wel lichte twijfels). Nu krijg ik van een vriend 3 gratis concerta pillen 54 mg dus vertraagde afgifte. Hij zegt dat dit beter en langer werkt, ik wil alleen niet mega strak zitten zoals aan de speed. Iemand hier ervaring mee? En zou ik anders de pil doormidden doen en bijvoorbeeld de helft nemen en misschien later de andere helft, want 54mg is een hoge dosis natuurlijk. Iemand die weet of dit goed werkt voor studeren en of als ik dit in de ochtend neem ( rond half 10) ik in de avond ( rond 11 a 12) nog wel kan slapen. Alvast Bedankt!!!!"
"Mr. Brosnan zei: Hoi Jasper, zelf heb ik 4 jaar gebruik gemaakt van Ritalin & concerta vanwege mijn ADHD. Ik ben hierna aantoonbaar āeroverheen gegroeidā en gebruikte het dus ook niet meer. Concerta heeft een gereguleerde afgifte van gemiddeld 12 uur. Doordat het een trage afgifte heeft duurt het lang (pakweg 2 uur) voor het echt opkomt. Het wordt daarom ook vaak gebruikt samen met ritalin. Als je sāochends de concerta neemt moet je in de avond wel kunnen slapen. Sowieso raad ik wel aan om eerst een kleinere dosis te proberen als je het niet gewent bent, anders zit je er straks als een soort zombie bij. Je gaat er niet āstrakā van staan. Speed is een drug met verbintenissen uit de amfetamine groep, dit soort voor een grotere afgifte van serotonine. Dit is wat anders dan Ritalin of Concerta, dit zijn wekamines die geven meer dopamine en noradrenaline vrij. Hier ga je niet zomaar strak van staan, of je moet een complete strip naar binnen schuiven wat sowieso niet aan te raden is Klik om te vergroten... Bedankt! Ik zal het pilletje door midden doen en kijken hoe het aan voelt. Ik hoop dat het goed werkt"
"Benzoboss zei: Lol snij hem niet doormiden als je niet dtrak wil staan. 1 door gesnede pill dket dat meestal wel ime. Klik om te vergroten... Oh dan stopt de vertraagde afgifte ofzo? Naja ik ga het morgen proberen 54mg hopen dan het een beetje goed werkt"
"Benzoboss zei: En? Klik om te vergroten... Heb die hele pil genomen, beetje ritalin gevoel, kon me alleen niet beter concentreren ofzo. Niets bijzonders"
"Hai, Ik heb op dit moment van gisteravond een katertje. Het valt erg mee, vanavond zal die al helemaal verdwenen zijn. Maar ik vraag het toch maar, zijn er risico's verbonden aan XTC nemen op de dag dat je een kater hebt? Alvast bedankt"
"De Dunne zei: Leesvoer: https://www.drugsinfoteam.nl/vraag-antwoord/lees-een-antwoord/-/xtc-gebruik-met-een-kater Het zal een extra belasting op je lijf zijn. Je lichaam is nog niet herstelt van de alcohol na 1 dag. Je vochtbalans is ontregelt omdat alcohol vocht onttrekt. Je kunt dus sneller oververhit raken tijdens je xtc. Ook zijn je nieren en lever echt niet blij met je als je ook nog xtc gaat slikken terwijl zij nog de alcoholschade aan het verwerken zijn. Beter van niet dus! Klik om te vergroten... Bedankt voor de snelle reactie, ik zal het alsnog doen, maarrrrr wel een kleinere dosis..."