Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik dacht dat ik de enigste was met dat identieke gevoel. Vroeger was ik een dailysmoker, ging altijd wel lekker op wiet, op een paar keren na. Sinds korte tijd blow ik minder en krijg de "feeling" van vroeger niet meer terug. Na een paar teugen ben ik al tamelijk stoned. Terwijl het soms niet relaxed is. Ik zat vaker stoned in de klas, en dan weet je totaal niet waar je mee bezig bent, krijg niets mee en ga me soms paranoïa gedragen ( ook niet de perfecte plaats om stoned te zijn ). Maar ik raad je aan om dan te stoppen met wiet, en hasj te proberen. Daar heb je geen last van de kenmerken die je benoemt. Hopelijk heb je iets aan mijn reactie gehad en nog veel blow plezier! GREETZ JAPPIEKUSH"