Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello psychonauts, Dit is de eerste maal dat ik iets post op dit forum. Heb al veel bruikbare info gehaald op deze site dus daarvoor eerst een dankjewel aan iedereen die hier actief is. Ik Ben 26 jaar en al een Lange tijd recreatief gebruiker van psychidelische en oppeppende middeltjes. Zelf heb ik nog geen ervaring met lsd maar wel met paddo's, truffels en Salvia. Ik heb al vele malen getript op 15 gr truffels en Kan deze trips redelijk goed sturen. Ik heb volgend weekend een 4 daags festival (rock werchter) op de planning. Echter zie ik het niet meer zitten om 4 dagen men kop eraf te zuipen want Dat trek ik niet meer. Ik dacht daarom om op dag 2 een partydose lsd te doen. Ik wil eigenlijk vooral veel energie, sociale aspect en lichte visuals krijgen. Een dosis van rond de 50 ug lijkt wel een geschikte dosis als ik wat rond lees. Graag had ik nog een mdma gebruikt maar dat is te kort geleden. (2 maanden regel) De optie 2-cb ligt ook nog op tafel maar aangezien ik een maand geleden nog mdma heb gedaan lijkt me dit niet echt ideaal. (Serotinine gewijs) Graag had ik Jullie advies gekregen. Wat lijkt een goede dosis lsd? Wat te nemen op een 4 daags festival? Hoe zouden jullie een meerdaags festival aanpakken drugsgewijs? (Ik wil de kater zo beperkt mogelijk houden) 😅 Avast bedankt!"
"Heb een kittyflip gedaan. Kwartje pil xtc plus dikke lijn keta in de comedown. Was insane, heb super hard getript. Beetje buiten mijn lichaam getreden echt weird maar cool. Lsd zal dus voor een andere keer zijn."
"Casaan zei: Oh, en ik zeg niet dat mdma of xtc op werchter niet kan.. ik heb het ook gedaan daar. Je moet wel je verwachting aanpassen. Klik om te vergroten... Haha snap volledig wat je bedoeld. Ben normaal ook niet op een festival als werchter maar had nog tickets van voor Corona... en het ligt letterlijk in men achtertuin. Ben zelf meer het dour festival type.... Mdma gaat hem zowiezo niet worden hoor... En inderdaad als ik het Zou doen Zou het inderdaad een kleine dosis op zaterdag bij bicep + Jamie xx zijn. Wat raad je aan voor dosis bij lsd? 4 ho nog nooit van gehoord. Is dit de moeite waard?"
"Casaan zei: Werchter in je achtertuin? Zeker MDMA bij Bicep dan! Als het klaar is ga je terug naar huis voor de after, en bel me ffkes 4ho met is een truffel/paddo analoog, lichter als lsd, vooral visueel en minder mentaal. lichte dosis doet het prima op werchter. euforie, beetje up, maar niet zo intens dat je continu prikkels nodig hebt zoals bij mdma (op de juiste dosis uiteraard, wel balangrijk om te zeggen) Klik om te vergroten... Letterlijk 10 min fietsen, ik hoor welk lied er word gespeeld op de main stage. (Spijtig genoeg😉) Okay die 4ho ga ik zeker eens bekijken. Bedankt voor het advies!"
"Sannetje zei: Dus xtc met keta heet een kitty trip? Klik om te vergroten... Kittyffffflip"