Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vroeg me af of het verstandig is om slagroompatronen te gebruiken als je wilt gaan trippen van lachgas. Ik heb op een ander forum gelezen dat het niet wordt aangeraden omdat het bedoeld is voor, je zult het al raden, slagroom en omdat er kleine deeltjes metaal uit de capsules in de ballon terecht kunnen komen."
"Ik heb me zelf een beetje in de cactussen verdiept alleen ik vroeg me een aantal dingen af: 1. Welke cactus is het beste als je nog nooit op cactus hebt getripped. 2. Hoe veel gram moet je pp nemen voor een goed effect? En hoeveel kun je max nemen. 3. Hoe bereid je de cactus voor inname voor. Ik heb zelf al een keer truffels gedaan. Daar had ik een dosis van 10 gram van de tampanensis ingenomen. Ik hoop dat deze vragen beantwoord kunnen worden. Alvast bedankt."