Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik houd er wel van om 's avonds bij een bakje thee er 'eentje' op te steken. Nu leek het mij wel leuk om zelf eens te proberen om een plant te kweken (1 Ã 2 planten dus geen tenten/lampen oid). Nu kwam ik de volgende site tegen om zaden te kopen: KNIP. Nu is er een overvloed aan zaadsoorten, en ik heb er weinig kaas van gegeten. Heeft iemand een suggestie welke soort makkelijk groeit zonder de extra stimulansen? Ik hoor het graag! Jan"