Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ADHD maar ik heb altijd ritalin over. Die stomme krengen moet ik om de 2 uur innemen en je wilt niet weten hoe vaak ik het vergeet. Verder als ik een keer uitslaap hoef ik al 2 keer 2 pilletjes niet innemen. Verder als ik op vakantie ga slik ik niet (geen zin in schenken verklaring etc) en dat is dan 3 doosjes per week. Mijn mening is dat die psych altijd te veel voorschrijft (soms ligt mijn hele kast vol en zeg ik maar tegen de psych dat ie niet moor voorschrijven maar dan doet ie lastig over de vergeten tabletten. Overigens ik verkoop ze niet ofzo. Ik gebruik ze gewoon zelf of gooi ze weg."