Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Arley zei: Sorry er ging wat mis (veel) .Ik ben nieuw hier op deze side ,maar wat een verhaal jo .Ik wens je sterkte ,en ja het is moeilijk soms om niet terug te vallen. Maar je heb weer wat geleerd , hou je haaks man .!! Klik om te vergroten..."