Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik 5MG Dextro amfetamine & 5MG ritalin smorgens. Ritalin op zichzelf geeft me een gesloten & asociaal gevoeld & de dextro alleen op zichzelf activeert myn brein, maar zonder die ritalin dan kan ik me niet zo goed concentreren en ben ik niet rustig. grtz Klik om te vergroten... Geen idee wie je dokter is , maar 2 medische "drugs" mengen is alles behalve een goed idee. Het kan je misschien zelfs blijvende schade toebrengen. Ik zou het toch maar nog eens aan je dokter vragen. ( Het "kan" natuurlijk niks ernstig betekenen,maar... ) update : niet gezien hou oud het topic was"