"Thuis afkicken van GHB, zonder begeleiding van medici, vrienden of familie
Duur gebruik: maart 2016 tot januari 2017
Frequentie 24/7
Hoeveelheid per 2uur = 6ml
kwaliteit middel - Uitstekend
Motivatie : heel groot!
Dicipline: van ijzer!
Doel : Gebruik alleen tijdens een feestje of samen met vriendin.
Slaapmiddel - Zolpidem 10mg - 20tabs
Back up middel - Diazepam 10mg x 30 tab en Oxazepam 50mg 10x tab
Vitamines - Elke dag dubbele dosis Vitamine C complex, en dubbele dosis multi vitamine met veel B6
Eten en drinken - minimaal 2 liter water per dag / kleine maaltijden, zoutloos 15min, na dosis.
Lichamelijke gesteldheid - 181cm, 86kg, 15% vet - gezond en sterk lijf.
Geestelijke / mentale gesteldheid - Keihard - geeft nooit op - zelfvertrouwen veel!
Opleidingsniveau - HBO / WO
Beroep - Manager / directie
Leeftijd 41jr
Hulp - Nee, zelf zo ver laten komen, dus zelf oplossen. Niemand weet het!
Na veel onderzoek op internet, twee plannen gemaakt. Motto: ik kan mijn lichaam iets aan, dus ook af leren.
Ik bepaal zelf hoe mijn lijf functioneerd en niet GHB, dat was en is mijn focus!
Gezorgd dat al mijn gereedschap aanwezig was. Uitgezocht hoeveel mijn startdosis moest zijn, met zo min mogelijk
ontwenningsklachten. Ik heb niets gehalveerd, dus echt van top dosis afgebouwd naar 1,5ml (daarna voelde ik niks meer)
Gezocht naar mijn maximale dosis, van 6,1ml ging ik out. Met 5ml kreeg ik hoofdpijn en voelde me niet goed.
De start werd met 6ml want voelde me normaal, zie schema hieronder. Tip koop meerdere doseerspuitjes.
Ik gaf mijn lijf en hoofd (de receptoren en GABA's) de tijd om te wennen aan de dosis, welke ik nam.
Naar gevoel speelde ik daar soms mee, om te kijken hoe mijn lijf en hoofd reageerde, zie opmerkingen schema.
Gemiddeld nam ik 5 keer dezelfde dosis, en verlaagde de opvolgende met 0,5ml, weer 5 keer dezelfde dosis. etc
Met slapen gaan op vaste tijden en na laatste dosis met slaappil Zolpidem, beviel me goed.
Plan gestart en aangehouden met complete focus!!
Paniek aanvallen - Geen
Hartkloppingen - geen
Bloeddruk - goed, koop een meter
Lichaam wordt vies, goed douchen.
Tip: zorg dat je vrij bent van werk of alleen thuis bent! Kan of wil je dit niet alleen, vraag een vertrouwd persoon als coach!
Zorg dat je alles tot in detail voorbereid en een planning maakt. Dat geeft je rust en duidelijkheid.
De GHB staat onder mijn controle en niet andersom. Nu ga ik afbouwen met Zolpidem, van 2 pillen per nacht naar nul.
Elke nacht een kwart eraf tot nul. Diazepam en Oxzazepam niet hoeven aanraken en liggen in de kast naast een fles …..
Alleen op feestjes of samen met mijn vriendin, das mijn regel!
Iedereen oprecht bedankt op welk forum of wat dan ook. Dit hielp bij mij. Ik hoop dat je er iets van kan gebruiken.
En denk er aan JIJ bepaald, niet de GHB!
Succes allemaal!!
Start - backup schema Start schema
MEE BEGONNEN EN WERKTE GOED
Tijden aantal ml Opmerkingen Tijden aantal ml Opmerkingen
zondag 1830 ? gegeten 1830 ? geen idee
2030 5 2030 5 klopt niet voel me rot.
2230 5 2230 5 raar, lichte piep, rond 2325 ander piepje soms
2430 5 slapen 2430 5,5 2x slaappill zolpiddem
130 5 5+2uur geslapen 0
330 4,9 0
Maandag 530 4,9 wakker en slapen 530 5,5 iets beter, volgende dosis naar 6ml
730 4,8 wakker 830 5 later 1ml erbij voelde niets dus 6, perfect!!
930 4,8
1030 4,7 gegeten 1030 6 ok, lichte piep.
1230 4,7 1230 6 ok
1430 4,6 gegeten 1430 6 ok, lichte piep.
1630 4,6 1630 6 ok,lichte piep, zweet tussen vingers
1830 4,5 gegeten 1830 6 ok,gegeten, even naar de Appie geweest voel me aardig goed
2030 4,5 2030 5,5 ok,goed, lichte piep niet echt lastig…
2230 4,4 2230 5,5 ok,goed, lichte piep niet echt lastig… wel druk op mn hoofd.
2430 4,4 slapen 2430 5,5 ok,met slaappil goed geslapen tot 0530uur en en tot 0700uur
230 4,3 0
430 4,3 0
dinsdag 630 4,2 530 5,5 ok, goed te doen, voel me normaal
830 4,2 wakker 730 5,5 ok, goed te doen, voel me normaal
1030 4,1 gegeten 1030 5 ok, goed te doen ,lichte piep in mijn hoofd
1230 4,1 1230 5 ok
1430 4 1430 5 ok, gaat vrij goed op deze manier
1630 4 1630 5 ok
1830 3,9 gegeten 1830 4,5 ok
2030 3,9 gegeten 2030 4,5 ok, in de auto gedaan
2230 3,8 2230 4,5 ok
2430 3,8 slapen 2430 4,5 ok met 2x slaapil
230 3,7 230 0 3+6,5 uur slaap
430 3,7 430 4 ok
Woensdag 630 3,6 630 0
830 3,6 wakker 830 0
1030 3,5 1030 4 ok, vrij, dus familie op visite. Merken niets!
1230 3,5 1230 3,5 ok, eten en naar de supermarkt
1430 3,4 1430 3,5 ok geen enkele piep of druk alles normaal
1630 3,3 1630 3,5 ok, gewandeld buiten
1830 3,3 1830 3,5 okvoel me goed. Afbouw tot nu goed. Piep in oor niet vervelend
2030 3,2 2030 3,5 ok, op visite bij vriend, merkte niets, was gezellig
2230 3,2 2230 3 ok
Donderdag 2430 3,1 slapen 2430 3 ok
230 3,1 230 0
430 3 430 0
630 3 630 3 geslapen 8 uur, 2x slaappil
vrijdag 830 2,9 wakker 830 3 ok
1030 2,9 1030 2,5 ok, iets verlaat genomen 10,45uur
1230 2,8 gegeten 1230 2,5 ok, lichte piep in mijn hoofd, niet storend,zweet vingers
1430 2,8 1430 2,5 ok, stuk gefietst
1630 2,7 gegeten 1630 2,5 ok, lichte piep in mijn hoofd, niet storend, soms zweetvingers
1830 2,7 1830 2,5 ok
2030 2,6 gegeten 2030 2 ok
2230 2,6 2230 2 ok, lichte piep in mijn hoofd, niet storend,zweet vingers
2430 2,5 slapen 2430 2 ok, met slaappil
230 2,5 230 0
430 2,4 430 0
630 2,4 630 2 ok… lichte piep
zaterdag 830 2,3 wakker 830 2 ok..
1030 2,3 1030 2 voel niets, maar maak t af
1230 2,2 1230 1,5 ok
1430 2,2 1430 1,5 ok
1630 2,1 1630 0 gestopt, voel me normaal!
1830 2,1 1830 geen dosis
2030 2 2030 geen dosis
2230 2 2230 geen dosis
2430 1,9 slapen 2430 slapen met slaappil
230 1,9 230 geen dosis
430 1,8 430 geen dosis
630 1,8 630 geen dosis
830 1,9 830 geen dosis
zat 1030 1,9wakker 1030 geen dosis
1230 1,7 1230 geen dosis
1430 1,7 1430 geen dosis
1630 1,6 1630 geen dosis
1830 1,6 1830 geen dosis
2030 1,5 2030 voel me normaal, geen behoefte!
2230 1,5 2230
2430 1,4 2430
230 1,4 230
430 1,3 430
630 1,3 630
verbruik totaal 249,8 verbruik 186,5"