Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey ik heb een vraagje , als je bij de dokter / tandarts of ortho komt merken of zien die het dan dat je speed hebt gebruikt ? thanks alvast !"
"en hoe gaat dit bij de dokter ?"
"Nou als je bevoorbeeld voor controle moet (laten we even ziekenhuis zeggen) zouden hun het dan niet aan een uitslag merken dat je het gebruikt ?"
"plasstest of hoe dat ook heet"
"weer info opgedaan dan bedankt"
"speed :P"
"KLAP KLAP!!"