Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi iedereen, Ik heb met koningsnacht een bad trip gehad op XTC, ik had niet veel genomen; ik gebruik het bijna nooit. Ik kreeg een badtrip en ben naar huis gebracht, ik begon te hallucineren. Toen ik weer 'normaal' werd en weer kon plassen, plaste ik bloed. De dag erna nog steeds en vandaag ook nog. Morgen ga ik naar de dokter; komt dit vaker voor? Kan iemand mij meer vertellen? Gr"