Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey allemaal. ik heb denk ik “3mmc” gebruikt, maar ik weet niet of er wat doorheen zit of wat dit is. Mijn dealer had ineens nieuw spul in nieuwe zakjes en hij zei sat her hele goede shit was, nou ben ik al best wel ervaren en snuif ik normaal gesproken iets ban 5 gram op een avond en voel me dan vrij normaal eigelijk alleen wat meer energie en zin om te praten, verder nooit lichaamelijke bijwerkingen ervaren. tot vanavond dus, ik ben rustig aan begonnen met 1 klein kleintje als t ware net zoveel ala een goeie sleutelpunt en merkte hier niks van. ongeveer een uur daarna een nieuwe zelfde hoeveelheid gedaan nogsteeds niks, toen ongeveer 30 minuten daarna een iets grotere lijn genomen en merkte daarna nogsteeds niks, nu had ik nog wat 3m wat ik normaal kocht bij een andere dealer en regelmatig gebruik over en heb ik daar ook een normale lijn van genomen en merkte daar een kleinbeetje wat van (voelde me wat warmer en werd jets wakkerder) nu een oaar uur sinds mijn laatste lijntje zie ik wazig en kan ik amper zinnen maken van wat ik zie op mijn scherm ( dit heb ik nog nooit gehad) er staat op het forum dat het door oververmoeidheid kan komen maar daar kan het niet aan liggen heb de afgelopen welen heel veel gerust en geslapen. dus bij deze de vraag iemand een idee wat de drugs kon zijn of wat het anders heeft kunnen veroorzaken ik post de verpakking van de drugs hieronder ik heb mijn 3m namelijk nog nooit in zoiets gekregen altijd gewoon in een doorzichtig zakje"