Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik had een vraagke Ik heb nou al een aantal x keer hasjmelke gemaakt, gewoon hasj gebrokkelt en bij een glas melk gedaan met een klontje boter 3 x een minuut in de magnetron en roeren tot opgelost, alleen ik voel er elke x niks van iemand enig idee hoe dit komt en nee het ligt niet aan de hasj want als ik de hasj rook word ik wel stoned Ben nu aan het proberen om mijn hasj te decarboxyleren hoop dat dit helpt Graag reactie."