Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee iedereen, hier een beetje rare vraag, maar ik kan het nergens vinden. Ik ga de week voor de kerstvakantie en een week in die vakantie naar cambodja. Omdat je daar malariagebieden hebt moet ik malarone slikken (malariapillen dus). Maar in de week nadat ik terug ben wilde ik eigenlijk paddo's doen met een vriend, want het kwam er nooit van en we wonen allebij nog thuis. Ik moet alleen die week ook nog malarone slikken. Kan het kwaad om malarone en paddo's tegelijketijd te doen? Of moet ik dan even stoppen met malarone of toch nog wachten? Thanx alvast! Ilse"
"Hee iedereen, Ik en mijn vriend wilden binnenkort paddo's gaan proberen, maar hadden een paar vraagjes waarvan we de antwoorden nergens konden vinden. Mijn vriend heeft namelijk echt last van nachtblindheid, in het hele donker ziet hij niks, is het dan wel slim om het 's avonds te doen? Ook zijn we maar met 2, moet er niet iemand anders er nog bij zitten die nuchter is? Thanx!"
"Bedankt! Ik zal wel een mooie rapportage voor je schrijven haha. Avond lijkt me wel vetter dan in de middag? Ja, het kan zijn dat we in de tuin gaan zitten (we doen het bij mij thuis als er niemand thuis is) en dan ziet hij al vrij weinig. Hij ziet dan zegmaar alleen het licht en beetje eromheen, maar de rest is gewoon donker. Of gewoon geen tuin, maar heb geen ervaring dus heb geen idee wat er gaat gebeuren haha."
"Hee iedereen, Ik had een vraag want ik wilde binnenkort met en vriendin een spacecake maken. Helaas ben ik een beetje een groentje en heb ik geen idee hoeveel erin moet en wat een lekker recept is. Die vriendin had iets opgezocht over ene wietboter en daar stond dat je 20 gram in die cake moest stoppen ofzo. Nou leek mij 20 gram best wel veel haha aangezien dat ook best wel prijzig is. Dus heeft iemand een goede ervaring en zoja wat heb je erin gedaan? Thanx alvast! Ilse"