Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Limited abilities zei: Jij weet alles toch? Klik om te vergroten... Bijna alles"
"Beste mensen graag had ik geweten of er mensen zijn met ervaringen omtrent de speekseltest drager 3000.dit is de speekseltest die de politie afneemt wanneer er een vermoeden is van drugsgebruik. Zelf heb ik zelf 10 speekseltesten besteld bij Amazon.nl,dit is exact dezelfde speekseltest als de politie afneemt.na mezelf 10x getest te hebben na het blowen blijkt deze test toch niet zo effectief als de meesten beweren.Ik ben enkel 2x positief getest tot 6 uur na het blowen dus vanaf het moment ik langer dan 6 uur wacht komt deze test altijd op negatief uit.Men zegt dat je als dagelijkse blower altijd positief test maar dit blijkt toch niet zo te zijn in mijn geval.iemand ervaringen ?"
"Beste proxima speekseltest is afgenomen volgens procedure dwz 10 a 15 sec langs de binnenkant van de wangen en onder de tong.test afgenomen 2 uur na gebruik en deze testte wel positief zie foto"
"Beste proxima klopt,dan zouden we inderdaad een beter beeld krijgen.Amazon.nl 20 euro per speekseltest was een dure grap voor 10 speekseltesten maar ik rijd toch al wat geruster rond dus voor mij was het het waard."
"20 euro per speekseltest als je ze ineens met 3 aankoopt tenminste anders nog iets duurder"
"beste ,ik heb in het verleden ook meermaals last gehad van psychische klachten door cannabis.het probleem is dat de cannabis van vandaag zeer veel thc bevat maar amper cbd,waardoor mensen psychische klachten kunnen krijgen.dit was bij mij echter heel gemakkelijk op te lossen door CBD toe te voegen aan wiet of hasj,waardoor de negatieve effecten van thc ontzettend afzwakken.gouden tip voor iedereen die hier ook last van heeft. mvg"
"Beste neo shulginist ja klopt heb ik ook al allemaal opgezocht maar de ene website beweert 6-8uur.maar de andere zegt max 14 uur,nog een andere zegt max 24 uur enz.. dus wat moet je nou geloven?en er staat max 6-8uur tenzij je veel blowt of een slecht gebit hebt maar wat is veel blowen?durf gerust zeggen dat ik er een grammetje per dag doorblow bij normaal gebruik dus dat is toch al redelijk wat denk ik.nu ja ,100%garantie heb je pas als je echt zult gecontroleerd worden door de politie dan zal je het pas echt weten.maar het geeft me wel een geruster gevoel die negatieve speekseltesten."
"beste klopt niet volledig wat je zegt.de test reageert op thc.de cut off waarden van de test zijn vastgesteld op 25 en 15ng.nu in ieder geval die waarden zijn inderdaad belachelijk laag.ik blow savonds de laatste om 20uur en begin te werken om 6u dus normaal mag er dan inderdaad geen probleem meer zijn.THC-GEOPTIMALISEERD: Er zijn twee cut-off waarden voor THC, een voor snel testen (25 ng/ml) en een voor exact meten (15 ng/ml), wat een verbeterde controle op Cannabis / Marihuana garandeert."