Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dus hier is mijn verhaal. Ik had twee weken geleden een afspraak voor een ADHD-diagnose. Ze lieten me via een brief weten wat ik moest doen en niet moest doen voordat ik daarheen ging. Ze zeiden dat ik een week voor de afspraak moest stoppen met wiet en dat deed ik ook. Dus ik ging daarheen en kreeg de diagnose ADHD. Maar omdat de medicijnen die ik krijg mogelijk de bloeddruk kunnen verhogen, moesten ze mijn bloeddruk meten. Het was te hoog. En de specialist zei zoiets als: "Het zou een ontwenningsverschijnsel van stoppen met wiet kunnen zijn, maar je moet naar je dokter want dat is een protocol met dit soort cijfers. Ze moeten een medicatiebeleid voor je opstellen." Nu ga ik woensdag naar mijn dokter. En ik zocht op internet naar de effecten van wiet op de bloeddruk. Ik wil heel graag de medicatie. Ik heb de pillen getest en ze helpen me veel om me op het werk te concentreren enz. Nu is mijn vraag: Moet ik nu juist roken omdat anders mijn bloeddruk te hoog uitslaat? Omdat het mijn bloeddruk verlaagt. En dan kan ik gewoon de pillen krijgen. Of is het mogelijk dat het roken van wiet mijn bloeddruk verhoogt? Normaal rookte ik zeven tot acht gram Amnesia per week. Hoop dat jullie het antwoord hebben. Bedankt!"
"Jbruinsma zei: Volgens mij krijg je door blowen altijd wel iets hogere bloeddruk dacht ik zo. En als je echt ontwenningsverschijnselen hebt zegmaar, zou ik gewoon door smoken maar beetje bij beetje minderen heb je het zelf ook beter in de hand en je word niet gek van het gevoel als je meteen stopt. want ik heb dat nu ook het zelfde zegmaar. Maar er zijn vast wel lui die er meer van weten en het komt vast in ordeππ»π Klik om te vergroten... Thanks man, ja dat dacht ik ook. Beetje bij beetje minderen zodat het lichaam er aan went. Ik geloof dat wiet je bloeddruk verhoogt het eerste halfuur, om hem daarna weer te laten zakken. Ik rook het trouwens puur, dus dat scheelt denk ik ook wel een beetje."