Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb een vraag. Net vandaag heb ik mijn growkitje paddo's geoogst en ik vroeg mij het volgende af: Kun je ook het stuk paddo wat onder de grond heeft gezeten eten (het stuk met de witte rand)? Dit ivbm alle chemicalien die in de grond zitten.. thnx"