Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mario Kart op de Wii is in ieder geval een dikke aanrader vanwege de felle, vrolijke kleuren! Heb me zeker wel vermaakt en ik was niet eens zo slecht. (replays heb ik nog gefilmd, alhoewel het ERG moeilijk is de camera stil te houden tijdens een trip :P) Army of Two heb ik ook eens geprobeerd...was vreemd maar wel een groot avontuur! Toch game ik niet zo vaak tijdens het trippen, denk er niet zo gauw aan (eerder als ik knetter stoned ben, maar het liefst ben ik aan het tekenen)"