Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal, Vrijdag heb ik voor het eerst speed gebruikt. Het was pasta speed, eerst laten drogen en heb hoer veelste veel van genomen. Ik begon rond 10 uur met de eerste lijntjes en over de avond nam ik bij tot de laatste die ik rond 2 uur snachts nam. In totaal heb ik zon 1,5 gram speed gesnoven. De trip zelf die avond verliep gewoon goed en er was niks aan de hand. Tot het een uur of 6 uur snachts was en me misselijk begon te voelen. Ik ben naar bed gegaan met de emmer naast me en had hier deze avond 1keer gebruik van mogen maken. Natuurlijk heb ik niet kunnen slapen maar besloot om rond 10 uur me bed uit te rollen omdat ik me niet lekker voelde, ik was hartstikke misselijk en had het gevoel alsof ik die avond veelste veelnzou hebben gedronken (heb maar 6 biertjes gehad met 2 shotjes vodka) Eenmaal beneden had ik echt geen honger en heb ik dus een paar keer moeten overgeven op een lege maag. Ik heb deze dag ook allemaal tintelingen gekregen over me hele lichaam en in me hoofd. Nadat ik me al niet lekker voelde kwam nu een gedeelte dat mijn verstand niet goed meer werkte, ik was heel sloom en voor mijn gevoel heel dom aan het worden. Vergat alles wat ik wou opzoeken en had besloten om een afspraak te maken bij de huisarts. Onderweg naar de huisarts had ik behoorlijk weer wat moeten overgeven en eenmaal in de wachtruimte begon mijn hart veelste snel te bonken en werden mijn pupillen van klein weer naar groot alsof ik aan het trippen was. De huisarts had me bloeddruk getest me ogen gechecked en me hartslag en zag niks waar ik me zorgen om over hoefde te maken. Toen ik thuis kwam had ik echt geen energie meer en had al moeite met van de bank af te komen om niet flauw te vallen. Het rare is dat mijn pupillen soms weer normaal werden en daarna voor 3 minuten weet heel groot zijn. Deze nacht heb ik wederom ook niet kunnen slapen. Mu is het zondag en werd wederom weer wakker met een misselijk gevoel in mijn buik. Heb van vrijdag tot en met nu nog niet kunnen slapen en mijn pupillen zijn nog steeds hartsikke groot af en toe. Ook merk ik dat mijn ogen nog wagen wijd open staan terwijl ik van binnen echt gesloopt ben. Ik heb op zondag al wat meer kunnen eten en drinken terwijl ik het binnen kan houden. Ik weet dat dit allemaal me eigen fout is door zo belachelijk veel te nemen voor de eerste keer alleen weet iemand hoelang ik nog strak ga staan of er eventueel wat gevaarlijks aan de hand is?"
"Misbruik zei: Die sloomheid is heel fijn dat je het vermeld, ik maakte precies dat mee vorige week dacht echt dat ik dat als enige had. Van strak naar traag in 30 minuten kon niks meer uitleggen of beschrijven. Net of je hersens niet meer optimaal werken inderdaad.. Klik om te vergroten... En is het al een beetje over bij jou?"