Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken me zo in die dromen/nachtmerries. Heb vanaf me 13e constant geblowt met mijn oudere broer. Ik rookte gemiddeld 2 a 3 jointjes op een dag, en in het weekend wel meer gezien de 'vrije tijd' die je dan hebt. Ik rookte het omdat ik er rustiger van werd, want zonder was ik een soort Adhder. Het hielp mij dus om normaal/rustig door het leven te gaan. Begin november ben ik gestopt met blowen, en na een paar dagen begonnen de rare soms vreselijke nachtmerries die vaak heel echt leken. Wanneer ik wakker schrok was ik helemaal bezweet en wist ik soms niet eens waar ik was. Nu ben ik dus ongeveer 3 maanden verder is heb ik er nog steeds even veel last van, ondanks dat ik mediteer en een gezonde dieet heb. Begin Januari bij de dokter geweest en die heeft mij medicijnen gegeven waardoor ik meer rust moet krijgen in mijn hoofd, en voor de nachtmerries. Die beginnen nu enigszins te werken, al ben ik overdag ook best wel afwezig/afgevlakt door die medicijnen. Dus dat is dan wel vervelend, al is het tijdelijk. Misschien als de meditatie en dieet enzo niet helpen, je aan de dokter kunt uitleggen en hij/zij voor jou kan bekijken of medicijnen een optie is. voor mij helpt het in ieder geval een beetje, en ieder beetje helpt zeggen ze wel eens."